17 Kasım 2013 Pazar

AHMET EFE KARAMAN


Son bir ayda elektroy sınavlarında Ahmet Efe'nin başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.


Aralık ayında  elektroy sınavlarında Ahmet Efe'nin başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.
30.12.2013 sınavımız.
31.12.2013 tarihi Ahmet Efe'nin okumayı öğrendiğini öğretmenine ispatladığı gündür. Tebrik ediyorum.



Ocak ayında  elektroy sınavlarında Ahmet Efe'nin başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.
1. sınıf, 1. dönem bitti... İşte ilk karnemiz... :)


Bu yıl da öğretmen olduğum için ne kadar şanslı olduğumu hissettiren, o tertemiz sevgiler çok değerli benim için. 




8 yorum:

  1. Sınav sonucuna bakarak daha fazla çalışmamız gerektiğini anlıyorum :( Nuran hanım yeni blogsayfanız bizlerin bilgi alması açısından çok daha güzel olmuş.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Efe çok istekli. Öğrenmeye açık. Yaptığı hata ile ilgileniyor ve nasıl düzelteceğini dikkatle dinliyor. Dinleyip anladığını da özenle uyguluyor.Yani İlgilerimiz Ahmet Efe'de hiç boşa çıkmayacak. Gelecek daha güzel gelecek... Okumayı öğrendikten sonra.. :)

      Sil
  2. Merhaba Nuran hanım sınavlara bakınca acaba ben biyerde yanlışmı yapıyorum diyorum.Çok çalışıyoruz önceki dergileri hep tekrar halindeyiz tombala okuma yazma sürekli çalışıyoruz.Öncekine nazaran okuma çok iyi gidiyor evde sürekli bakmadan yazdırıyorum yazıp okuyup yanlışlarını silip düzeltiyor ama sınavlar neden iyi değil anlayamıyorum çalıştırma yöntemimmi yanlış acaba yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıştıma yönteminizi deteyıyla bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla diğerlerinden farklı değil. Yani önemli bir yanlışınız olduğunu sanmıyorum. Olsa ben sınıftaki kontrollerimden anlarım. Sorun değil ama Ahmet Efe'nin çok istekli olmasından ve aceleci olmasından kaynaklanan bir şekilde, iyice anlamadan hemen geçmek istiyor. Okuyamadığı ya da yazmakta takıldığı bir harfe gelince heyecanlanıyor. Çünkü çok istiyor ve gayret ediyor. Heyecanını biraz yenebilse sakin sakin düşünerek yapsa olacak. Ama telaşlanmayın sınıf seviyesine göre gelişimi normal. Aralık ayı okumayı öğrenmek için çok erken. Harfleri verdikçe mantığını anlayacak ve kendisi yapabilecek. Henüz mantığını anlayamadı. Hala sesleri ezberlemeye çalışıyor. Ezberden vazgeçip anlamaya geçince zaten okumayı öğrendiğini düşünebilirsiniz. Moral vererek heyecanlandırmadan ve beklentilerinizi ve endişelerinizi ona hissettirmeden devam edelim.

      Sil
  3. Nazar boncuğumuzun devamı gelir inş.

    YanıtlaSil
  4. İnşallah... Bunu ben sizden daha çok istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. En güzel hediyeyi oğlum verdi. Onu yapabilirsin başarırsın kendine güvenmelisin diye motive ederken kendim şaşırdım hiç beklediğim birşey değildi.Şaşkın ve mutluyum :))

    YanıtlaSil
  6. Okumayı öğrendik, gerisi kolay... Şimdi yapmamız gereken şey bol bol okutup, okumasını serileştirmek... Bunu da kısa zamanda başarınca, sırada başka başarılarımız olacak. :) En az 12 yıl adım adım... ama çok zevkli her adım...:)

    YanıtlaSil