17 Kasım 2013 Pazar

GÖKALP AKTAŞ


02.12.2013 tarihinde okumayı ve yazmayı öğrendiğini öğretmenine de ispatladığı gündür. Tebrik ediyorum.
Son bir ayda elektroy sınavlarında Gökalp'in başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.



Aralık ayında  elektroy sınavlarında Gökalp'in başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.
30.12.2013 sınavımız.



Bir varmış, bir yokmuş... :)
Ocak ayında  elektroy sınavlarında Gökalp'in başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.
1. sınıf, 1. dönem bitti... İşte ilk karnemiz... :)


Bu yıl da öğretmen olduğum için ne kadar şanslı olduğumu hissettiren, o tertemiz sevgiler çok değerli benim için. 



2015 biterken hediye çekilişi yaptık. Yeni yıla mutlu girdik.


10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. babasının ve annesinin gruru...
    hocam ayrıca sizede teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
  3. Ben sadece işimi yapıyorum. Gerisi Gökalp'in gayreti ve sizin ilginiz. Asıl ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. hocam gökalp'in genel durumu ile ilgili bilgi alabilirmiyim başarılar....

    YanıtlaSil
  5. Gökalp sınıfımın en başarılı öğrencilerinden. Okuması da, yazısı da, okuduğunu anlaması da çok iyi. Okumasını hızlandıracak yöntemler geliştirmişsiniz. Çok yararlı oluyor, aynı şekilde devam edin lütfen.
    Sadece bir konu beni düşündürüyor. Gökalp hiç hata yapmayı kabul edemiyor. Mükemmel olmak zorunda her şey. Bir harf hatasını bile söylesem inanılmaz üzülüyor. Böyle olmaması gerek. Hatayı düzeltmeye istekli olması güzel ama üzülmesini, strese girmesini istemiyorum. Biraz daha rahat olmasını öğütlerseniz sevinirim. İlginize teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bahsettiğiniz sıkıntı evde ödev yaparkende var ama ne yaptıysam çözemedim bazen başaramadığında ağlama boyutuna ulaşıyor bildiğiniz bir yöntem varsa ve bizimle paylaşırsanız sevinirim

      Sil
  6. Evde anne babadan beklenti yüksekliği nedeniyle değilse zamanla okuldaki çalışmalarla aşarız. Ben evde Gökalp'ten mükemmel olmasını bekliyor olabileceğinizi ve bundan kaynaklanabileceğini düşünmüştüm açıkçası. Ama sizden kaynaklanmıyorsa problem yok, zamanla benim sınıftaki yöntemlerimle çözeriz.

    YanıtlaSil
  7. Bugün Gökalpİn 2. masalının videosunu da çektik. Çok güzel anlattı yine. Merakla bekliyordu. Ama ne yazık ki acemi bir kameraman olduğum için yine ses problemi var. :( O yüzden yayınlamadım. En kısa zamanda yenileyeceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuran hanım önemli değil.Gökalp gerçekten çok hevesli inşallah hep böyle gider . İnşallah en kısa zamanda yayınlarsınız alakanızdan dolayı teşekkür ederim....

      Sil
  8. Ben de heveslerinin hep böyle devam etmesi için çalışıyorum... İnşallah bilerek olmaz da, bilmeyerek heveslerini kırmam hiç. :)

    YanıtlaSil