17 Kasım 2013 Pazar

İBRAHİM ETHEM DOĞAN


Son bir ayda elektroy sınavlarında İbrahim Ethem'in başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.


Aralık ayında  elektroy sınavlarında Ethem'in başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.
30.12.2013 sınavımız.
31.12.2013 tarihi İbrahim Ethem'in okumayı öğrendiğini öğretmenine ispatladığı gündür. Tebrik ediyorum.


Ocak ayında  elektroy sınavlarında Ethem'in başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.
1. sınıf, 1. dönem bitti... İşte ilk karnemiz... :)

2 yorum:

  1. ıyı çalışmalar ıbrahımın genel durumu sınıfta kını ögrenebılırmıyım.çalştıgım ıçın toplantıya gelemedım.evde bakmadan yazma çalışması yapılıyor fakat sınıfta ki basarı ortalamasına göre son durumunu artısı ve eksıgı olarak açıklarmısınız.teşkr.

    YanıtlaSil
  2. Bir süredir blogumuza kayıt yapmadığım için yorumunuzu farketmedim. Bugün gördüm. İbrahim'in durumu son zamanlarda çok iyi. Başarısı giderek artıyor. Dersi çok ilgiyle diniyor. Severek okuyor. Uyarılarımı çok dikkate alıyor. Hatta sınıftan koşarak çıkma huyundan bile vazgeçmek için inanılmaz bir çaba sarfediyor. :) Sadece söz almadan konuşmayı öğrenmek için biraz zamana ihtiyacı var. Bi de arkadaşlarına kızdığı zaman şiddete başvurmasını istemiyorum. Bunun için benim uyarılarıma sizin de destek olmanızı rica ediyorum. Sorunları hoşgörü ve anlayışla çözmemiz gerektiğini öğretmeliyiz. İlginize teşekkürler..

    YanıtlaSil