17 Kasım 2013 Pazar

SOYKAN KORKMAZ


Son bir ayda elektroy sınavlarında Soykan'ın başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.



26.12.2013 tarihi Soykan'ın okumayı öğrendiğini öğretmenine ispatladığı gündür. Tebrik ediyorum.
Aralık ayında  elektroy sınavlarında Soykan'ın başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.
30.12.2013 sınavımız.



Ocak ayında  elektroy sınavlarında Soykan'ın başarı durumu. Yeşil olan sütun sınıf seviyesini turuncu sütun öğrencinin seviyesini gösteriyor.
1. sınıf, 1. dönem bitti... İşte ilk karnemiz... :)
Bu yıl da öğretmen olduğum için ne kadar şanslı olduğumu hissettiren, o tertemiz sevgiler çok değerli benim için.
2015 biterken hediye çekilişi yaptık. Yeni yıla mutlu girdik.

4 yorum:

  1. Nuran Hanım öncelikle hazırlamış olduğunuz bu blog sayfası için size teşekkür ediyorum.Bu sayede çocukların gelişimini rahatlıkla takip ediyoruz.Soykan evde bilmediği harfleri çok istekli bir şekilde MORPA'dan çalışarak öğrendi.Bu okuma sevgisini çocuklara aşıladığınız için size teşekkür ederiz...
    Canım oğlum seninle gurur duyuyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Onların daha okumayı öğrenmeden okumayı böyle sevmelerinin benim için değerini anlatabilmem mümkün değil. Ben de hayranım onlara. Bütün gün harfleri birleştireceğiz diye sınıftaki orkestrayı duysanız.... O melodiyi çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Nuran hanım Soykan'ın okuldaki durumu ile ilgili bilgi alabilir miyim? şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Soykan okumayı öğrendikten sonra kendine güvenini yeniden toparladı ve çok iyi. dergilerimizin anlama gerektiren sayfaları var. Ben o sayfaları kendilerinin yapmasını ve anlama düzeylerini anlamak istedim. Soykan okuduğunu anlıyor. Bu beni mutlu etti dün. Okumaktan daha önemli bu. Yani her şey şu an için çok iyi.

    YanıtlaSil